Off, jest ich duużo... Np. Word up, Y'all want a single, Coming Undone, Politics... I jeszce duuużo więcej :P.
Jest ich duużo... Np: Wod Up, Coming Undone, Y'all want a single, Politics... I coś jeszcze A słyszeliście ich nową piosenkę na myspace?
Jedna?Nie, to niemożliwe żeby wymienić tylko jedną,kocham je wszystkie...no może nie te z SYOTOS.Ale ulubione to np.Make me bad,somebody someone,hollow life,thoughtless,freak on a leash,let's get this party started....
Oj, wybrać ulubioną piosenkę KoRna?? To to jest możliwe?? Hehe ;) Chyba nie potrafiłabym się zdecydować na jedną :] Ale mogę powiedzieć, że moją ulubioną płytą jest ich pierwsza... Choć reszta oczywiście tez jest świetna !!!!
Będzie prościej jak wymienie jedną która mi się nie podoba :P Mianowicie Helmet in the bush. Reszta jest cool.
A mnie się nie podoba 'getting off'. Ma stttrasznie prymitywnt text... RZygać mi się chciało, jak to przeczytałam...
noo... to jak dla mnie są dwie : "Counting on me" oraz "Thoughtless" :d reszta oczywiście też jest niczego sobie ;P
Mo dobra, po dłuższym zastanowiemiu powiem:
Thoughtless
Somebody Someone
Falling Away from Me
No one's there
Do what they say
Counting on me
(kolejność przypadkowa)
Nie licząc pierwszej 1 drugiej płyty :D
Głupek ze mnnie wiem.
Trudno powiedzieć. Prawie wszystkie bardzo lubię. Ale może podam: "Hollow life", "Couting", "Wake up", "Did my time", "Falling away from me", "It's on", "Freak on the leash", "Got the life", "Blind", "Faget", "Twist" i piosenka z najnowszej płyty "Starting over". Jest ich dużo, dużo więcej, ale za wiele by wymieniać:)
Ever Be(za wzgledu na klimat, nie txt)
Did my time
Here it comes again
Counting on me
Make Believe
Bottled up inside
Falling away from me
Trash
No to jest trudne pytanie bo ten zepsuł niema Jednej piosenki Najlepszej
bo teoretycznie mi się wszystkie podobają.
Jak byś napisał np.15 piosenek najfajniejszych to inna sprawa...
HTS ( w ogóle cała untouchables )
Falling away from me
for no one
4U
ADIDAS
Twist
Coming undone
Twisted tranzistor ( głownie za teledysk)
blind
i wiele innych...
... prawde mowiac to prawie wszystkie
O kurcze, trudny wybór, ale wg mnie to:
- Make me bad
- Falling away from me
- Blind
- Freak on a leash
- Got the life
- ADIDAS
- Here to stay
W sumie mogę tak wymieniać jeszcze z godzinę :):P
1. Freak on a leash
2. Falling Away From Me
3. Right Now
4. Here to stay
5. Did My Time
Ale będzie tego dużo, dużo więcej ;)
shoots and ladders najbardziej i na zawsze
kill you
proud
blind
swallow
no i nie wiem no, ogólnie wszystko z pierszych dwóch płyt i demo D:
Zgadzam się "Kill You" jest świetną piosenką, zresztą cała płyta jest genialna! Life is Peachy rządzi!
A.D.I.D.A.S,,Falling Away From Me,Alone I Break,Let The Guilt Go ciezko wymienic jedna bo wszystkie sa super:)))))KORN wymiata
Moje ulubione to zdecydowanie A.D.I.D.A.S., Daddy, Falling Away From Me, Somebody Someone, Kiss, Evolution... i wiele innych ;)
Naprawdę ciężko stwierdzić bo uwielbiam ich całą twórczość no ale:
Falling Away From Me, Liar, Twisted Transistor, Word Up, Politics, Ya'll Want A Single, Twist i w sumie wymieniać jeszcze mogę sporo
it's on, daddy, all in the family, y'all want a single, got the life, wicked, make me bad, shoots and ladders i mnóstwo innych
1.Freak on a Leash - nie ma bata, piosenka ma to COŚ, co zdecydowanie wyróżnia ją na tle innych <nie wiem co to jest ;]>
2.A.D.I.D.A.S. - KoRn z lat 90 bije na głowę ten z 00-10 ;] Ta piosenka to b.dobry przykład.
3.Right Now - RIGHT NOWWWWWWWWW :D Najlepsza piosenka Korna 00-10.
4.Evolution - niby nic takiego, a jednak ... piosenka to miód dla uszu, teledysk też niczego sobie ;]
5.Got the Life - bardzo mi się podoba :P
Dalej jest różnie, ale miejsca 6-10 to piosenki z trzech pierwszych albumów :D
Right Now, Got The Life, Bitch We Got A Problem, Evolution, Kiss, Counting On Me, Falling Away From Me + dużo, dużo więcej...
mogę powiedzieć, że wszystkie z pierwszych 6 płyt :P oczywiście są lepsze i gorsze, ale nie potrafię wybrać nawet kilku najlepszych
Co pół roku inna. ;) Aktualnie największą fazę mam na "People pleaser"
W TOP widziałbym jeszcze (kolejność przypadkowa) "Right now", "Clown", "Counting on me", "Coming undone", "Beg for me", "Bottled up inside", "Bi#@, we got a problem", "Somebody someone", "It's all wrong", cover "Kidnap Sandy Claws", "Trash", "Twist", "Here to stay"...
Ostatnio łapie fazę na "Appears", "Hater", "Hushabye", "Break some off" i internetowe wynalazki typu melodia "Last legal drug" do wokalu Katy Perry z "E.T.", mashupy "We will rock you" (voc) z "Coming undone" oraz ""Inside out" z muzyką Papa Roach. Ciekawe czy ktoś kiedyś stworzy mashup Korna z Kabanosem. xD