Jakie filmy Quentina uważacie za najlepsze? Proszę, wymieńcie je tu w kolejności od najlepszego do najgorszego.
Na dzień dzisiejszy, moje TOP wygląda w sposób następujący:
1. Pulp Fiction
2. Wściekłe psy
3. My Best Friend's Birthday
4. Kill Bill
5. Jackie Brown
upgrade TOPu (sorry, nie odbiło mi tak jak co po niektórym, "Sin City" nie liczę, "Czterech pokoi" zresztą też ;)
1. Pulp Fiction
2. Bękarty wojny
3. Wściekłe psy
4. Kill Bill 1/2
5. Death Proof
6. Jackie Brown
7. My Best Friend's Bithsday
1. Bękarty wojny - 9/10
2. Wściekłe psy - 7/10
3. Pulp Fiction - 6/10
4. Kill Bill 1/2 - 5/10
5. Death Proof - 4/10
1. Bękarty Wojny 9/10
2. Pulp Fiction 9/10
3. Kill Bill vol 2 8/10
4. Kill Bill vol 1 8/10
5. Wściekłe psy 7/10
6. Jackie Brown 7/10
7. cztery pokoje 7/10
8. Grindhouse 6/10
9. My best friend's Birthday 5/10
-------------------------------
10. Sin City 3/10
1. Wściekłe psy
2. Pulp Fiction
3. Cztery pokoje
4. Jackie Brown
5. Kill Bill (jak dla mnie zawsze będzie całością)
---------------------------------------------------
6. Grindhouse: Planet Terror
7. Od zmierzchu do świtu
8. Death Proof
1.Inglourious Basterds - Pulp Fiction - True Romance/żal ze tylko scenariusz/
2.Reservoir Dogs - Jackie Brown - Grindhouse Death Proof
3. KILL BILL
RESZTA poza PODIUM.
1. Bękarty Wojny
2. Pulp Fiction
3. Wściekłe Psy
4. Kill Bill
5. Jackie Brown
przy czym nie widziałem Grindhouse: Death Proof i zakładam, że Cztery pokoje to nie jest tylko jego film.
1. Wściekłe psy/Pulp Fiction/Bękarty wojny 9/10
2. Jackie Brown 8/10
3. Death Proof 8/10
4. Od zmierzchu do świtu 7/10
5. Kill Bill 6/10
6. Cztery pokoje 6/10
1. Reservior Dogs [za dialogi, postaci, konstrukcję fabuły; ogólnie za wszystko]
Pulp Fiction [jak wyżej, za wszystko i dodatkowo za scenę z Marvinem w samochodzie:)]
Kill Bill [za postaci po raz kolejny, za muzykę, za Wielką Jatkę w Domu Niebieskich Liści, za Billa i całą resztę...]
2. True Romance Tonyego Scotta [za to że to wspaniała historia chwytająca za serce]
Inglorius Basterds [za humor, hołd dla kina i Hansa Lande z SS]
From Dusk Till Dawn Roberta Rodrigueza [oczywiście że za Ritchiego :)]
Apartament z 4 Rooms [za humor i te cholernie długie ujęcia]
3. Jackie Brown [za De Niro, za Pam, za końcową akcję]
Death Proof [za fury, za laski, za muzę, za Mike'a i za pościg]
A tak szczerze to nie potrafię wskazać najlepszego filmu QT są tylko te bardziej lubiane i mniej a i tak wszystkie kocham:D
Ariwederczi wszystkim...
Tylko wyreżyserowane przez niego filmy:
1. Pulp Fiction (10/10)
2. Reservoir Dogs (9+/10)
3. Inglourious Basterds (9/10)
4. Death Proof (9/10)
5. Kill Bill vol 1 & 2 (9-/10)
6. 4 Rooms (IV segment) (7+/10)
7. Jackie Brown (7/10)
8. My Best Friend's Birthday (6-/10)
1. Wściekłe Psy
2. Bękarty Wojny /(4 pokój w Czterech pokojach)
3. Pulp Fiction
4. Jackie Brown/Grindhouse
5. Kill Bill/Od zmierzchu do świtu
1. Pulp Fiction
2. Grindhaus: Dead Proof
3. True romance (za świetny scenariusz)
4. From Dusk Till Dawn
5. Reservoir Dogs
Wreszice 100% ale nie było warto
1 Pulp fiction 10/10
2 Wściekłe psy 9/10
3 My Best Friend Birthday 7/10
4 Jackie Brown 7/10
5 Kill Bill 6/10
6 Kill Bill 6/10
7 4 pokoje 5/10
8 Death proof 5/10
9 Sin city 5/10
10 Bękarty wojny 4.5/10
1. Pulp Fiction (10/10)
2. Wściekłe psy (10/10)
3. Kill Bill (9.5/10)
4. Bękarty wojny (9/10)
5. Grindhouse: Death Proof (9/10)
Dalej:
* Jackie Brown (8.5/10)
* Cztery pokoje (całość) (3/10)
Filmy do których pisał scenariusze:
^ Od zmierzchu do świtu (8/10)
^ Urodzeni mordercy (8/10)
^ Prawdziwy romans (8/10)
Filmy wyreżyserowane przez samego Tarantino:
1. Kill Bill
2. Kill Bill 2
3. Pulp Fiction
4. Bękarty wojny
5. Wściekłe psy
---------------------
6. Jackie Brown
7. My Best Friend's Birthday
8. Grindhouse: Death Proof
Filmy stworzone przy współudziale Tarantino:
1. Sin City
2. Kill Bill
3. Kill Bill 2
4. Pulp Fiction
5. Prawdziwy romans
------------------------
6. Bękarty wojny
7. Wściekłe psy
8. Cztery pokoje
9. Jackie Brown
10. Mokra robota
11. My Best Friend's Birthday
12. Urodzeni mordercy
13. Od zmierzchu do świtu
14. Grindhouse: Death Proof
15. Dance Me to the End of Love
PULP FICTION
WŚCIEKŁE
DEATH PROOF
BĘKARTY
KILL BILL
poza tym to jeszcze Żelazna Małpa był prze... od zmierzchu do świtu , Hell
Ride i Jackie Brown
PULP FICTION
WŚCIEKŁE
DEATH PROOF
BĘKARTY
JACKIE BROWN
zmieniłem bo sotatnio odkryłem ogladając kill billa ze to jednak nie jest
dobry film ,a szczerze to jeden z jego gorszych tak jak 4 pokoje
1. Bękarty wojny
2. Cztery Pokoje
3. Wściekły psy
3. Pulp Fiction
4. Grindhouse: Deathproof
5. Kill Bill
Pozdrawiam :)
Czysto tarantinowskie.....
1.Pulp Fiction 10/10
2.Wściekłe psy 9/10
3.Jackie Brown 7/10
4.Kill Bill 7/10
5.Bękarty wojny 6/10
6.Grindhouse: Death Proof 6/10
7.Kill Bill 2 5/10
1.Wściekłe psy
2.Pulp Fiction
3.Kill Bill vol.1
4.Jackie Brown
5.Kill Bill vol.2
nie widziałem Bękartów, więc to może ulec zmianie
Sin City to nie jego film tak samo Od Zmierzchu.. te filmą wyreżyserował
Robert Rodriguez! wiec niewiem co one robią na waszych listach !
Wyreżyserował tam krótką scene, która trwa moze max 4 minuty, wiec jak
można go uznać, jako jego film, widać filmweb nie wnika w szczegóły, ale
przez to wiele ludzi jest w błędzie !
Moje TOP 5:
1. Pulp Fiction
2. Reservoir Dogs
3. Kill Bill: Vol. 1
4. Inglourious Basterds
5. Jackie Brown
1. Bękarty wojny - 10/10
2. Pulp Fiction - 10/10
3. Wściekłe psy - 9/10
4. Kill Bill 1&2 - 8/10
5. Grindhouse: Death Proof - 8/10
6. Jackie Brown - 7/10
1. Pulp Fiction 10/10
2. Reservoir Dogs 9/10
3. Kill Bill: Vol. 1 9/10
4. Jackie Brown 8/10
5. Inglourious Basterds 8/10
---
6. Kill Bill: Vol. 2 8/10
7. Four Rooms 7/10
8. Death Proof 7/10
9. Sin City 6/10
1. Wściekłe psy
2. Pulp Fiction
3. Kill Bill (obie części traktuję jako całość)
4. Bękarty wojny
5. Jackie Brown
6. Cztery Pokoje (całość)